minigimyoldaa23 Benim doktor her muayene sonunda haftaya görüşürüz, önümüzdeki ay görüşürüz gibi ne zamana gideceğimi söylüyor, yapılması gereken bir şey varsa (test vs gibi) muayene sırasında konuşuyoruz o kadar. Onun dışında ben bir sorun olup da yazmadıkça onlar da iletişime geçmiyor. Ki bence normalde de böyledir.