minigimyoldaa23 15+3 haftalık gebeyim 3 gündür karnımda ağrı var bazen sağ bazen sol kasık da oluyor bu durumu yaşayan var mı normal mi Böyle gaz ağrısı gibi etim agırıyor gibi
ipekcim minigimyoldaa23 5 aylık gebeyim. Bu yollardan geçtik cok agrili gecti benimde o dönem. Surekli acile gidiyodum. Ama korkulacak bir sey yok normal oluyormus zaten. Korkmana gerek yok canım agri olunca dinlen.
Sevgigursoy minigimyoldaa23 24cü haftayom gece öyle ağrım oldu ki ağlayarak gittim hastaneye ağrıdan ama gaz dedi🤣🙄
minigimyoldaa23 Çok teşekkür ederim kızlar 3 gün sürünce bide temizlik yapmıştım o yüzden biraz korktum şimdi rahatladım 🙏🏻