Bugün 38+4 teyiz...Doktor kontrolüm vardı ne nst de sancım çıktı ne de çatı muayene vardı orada açılmam vardı
Gece sabaha kadar uyuyamadım çatı muayenesinden öyle korkutmuşlardı ki doğuma gider gibi uyku girmedi gözüme
Ama inanın boşuna uykumu ziyan etmişim keşke rahat rahat uyusaymışım
Anlık bi kontrol ve ne ağrı sızı ne de farklı bir his zaten o esnada doktorum benimle konuşuyordu ve ben ne oldu bittiğini anlamadım bile çatın dar dedi
Ardından rutin kontrolde bebeğin haftasına göre iri olduğunu ve normal doğuma elverişli olmadığımı söyledi
Ben anlık şok yaşasam da ne diyeceğimi şaşırdım
Eşim devam etti sonrasını o görüştü halletti ve 4nisan a sezaryen tarihi verdi
Sevineyim mi üzüleyim mi ne hissedeceğim bilemedim