Kızlar merhaba
Ben 2. Kızıma hamileyim. 27+5 haftaligiz minnosumla. fakat benim bebiş elimi karnıma koymadan çok fazla oynamıyor. Bunun için Dr gitmeme gerek varmı en başından beri böyle. Haraketli bebek sagiklidir diyorlar benim bebeğim sağlıksız olduğu için mi oynamıyor ozaman. Kafama çok takıyorum. Acaba çok yoruluyorum hiç oturmuyorum gün içerisinde ondan da olabilir mi diye düşünüyorum. Bebisi böyle fazla haraketli olmayan anneler bı yazarsa çok mutlu olup rahatlicam bende