27 yaşındayım daha evvel hiç yaşamadım anne tarafımda genetik bir hastalık ancak bende gebelikle birlikte kendisini gösterdi. Gebeyken Testler doğru sonucu vermez diye testte yapamıyorlar neyin dokunduğunu bilemiyorum ve son haftalarda çok sık olmaya başladı birazc tedirgin oluyorum acaba gebelikte yaşayıp sonrasına geçen varmıdır ?