Gulsum1 Arkadaslar merhaba ben 17 haftalık hamileyim 12. Haftamda ikili tarama yaptirdim temiz cikmisti ve doktorum 3lü taramaya gerek duymadı ama yine de yaptirsam mı sizler de nasil oldu bilgi verecek var mi 😊
elif00000 Gulsum1 ben yaptırdım canim temiz çıktı sonra doktorum 4 lü yaptı onda da temiz çıktı şükür
defnemila Gulsum1 Biz gerek duymadık temiz çıkında onun yerine 20. Haftada detaylı ultrason var zaten onu muhakkak es geçmeyin derim.
Busradonmezus Gulsum1 yapıyor canim da makinesi ne kadar iyi bilinmez. Özelde uzun uzun bakıyor anlatıyor ama devlette uzun surmuyor oyle renkli çıktı filan da yok galiba. Bir de bir ay önceden randevu alman lazim