Kızlar sinirimden ağlıyorum artık gerçekten.
15+4üm. Hala kusuyorum, kusmadıgım anlarda da mide bulantım var. Gece yatmadan 2 tane Prilam içiyorum. Sabah da aç karna 1 tane içiyorum. Zorla kahvaltı yapıyorum ama midem hep bulanıyor. Hiç doğru düzgün bir şey yiyemiyorum haftalardır kuru kuru şeyler yiyerek günü geçiriyorum. Ben nasıl bu halde vitaminleri kullanacağım😥😥var mı benim gibi olan?
Regenesis, Devit-3 ve Gyno Ferro Sanol verdi doktor ama midem almayacak biliyorum. Nasıl yapacağım ben ya ağlamaktan bittim artık