38+5 iz, sabah acile gittim idrar yolu enfeksiyonu gibi sancı saplandı iki yandan, nst ye bağladı doktor ebe de alt tan muayene yaptı 2 cm açılma var dedi, yatıs verdi ama eve geldim ev yakın diye, sizce ne kadar yakın olur ki, bazıları diyor ki daha gelmez bebek suan