Pelin877809 canım ben ocak ayında 2 kez farklı hastanelere gittim kan verdim hamile cıkmadım bide şubat 10 da başka hastanede kan verdim yine hamile cıkmadım ama adetim bayağı geçmişti evde test yapıyordum yine tek cizgi cıkıyordu bende umudu kestim herhalde adetim daha düzene girmedi ondan olmadım dedim çünkü doğumdan sonra 3. 4.kez adet gördüm uzun süre görmemiştim ve düzensiz olarak görmüştüm 1 yıl oldu doğum yapalı ve adet düzensizliği kesin dedim bütün testler negatif cıktınca. Sonra bi sabah bulantım oldu halsizliğim baş dönmem falan eczaneden test aldım subat 25 ti ve çift çizgi cıktı gözlerime inanamadım şu an da 7 bucuk hafta gebeyim 🧿 Rabbim sağlıkla hayırlısıyla kucağımıza almayıda nasip ede inşallah 🤲🏻 Rabbim isteyenlerede hayırlı evlat versin 🤲🏻🤲🏻🧿