Ben Duygu Hanıma gittim 9 ay boyunca herşeyim normaldi çok güzel bir hamilelik geçirdim son aya kadar çalıştım 37.haftamda Duygu Hn muayene etti beni alttan muayenesi ile doğumumu başlattığını düşünüyorum açıklığım 1,5 cm olmasına rağmen ısrar etti ve yatışımı yaptı, saatlerce sancı çektim ıkınma evrelerine kadar normal doğuma dair herşeyi yaşadım bebeğin boynuna kordon dolandığı için acil sezaryene alındım, yaşadığım acılar da yanıma kaldı, şuan adını duymak önünden geçmek istemiyorum. Herşey para odaklı o hastanede bakanımıza ait olduğu için yapılan şikayetlerin de asla dikkate alındığını sanmıyorum ödediğimiz paraya üzülüyorum.