Selam anneler.37+4 haftadayız.Yani 38 haftanın içinde.2 gün önce müayineye gitmişdim.Doktor altdan müayine etdi.Ondan sonra agrı oldu 1 gün akşama kadar ayaklarımı sanki ayırıyorlardı.Ondan sonrada akıntıda artış var.Özür dilerim öncelikle ama sabahları agrı geliyor alt bölgeye sonra akıntı oluyor.Dün böyle sanki içinde parçalar vardı beyaz.akşama kadar öyle devam etdi.Bugünde süt beyazı geliyor.Çok sulu ama.Tualete gitdiyimdede altdan baya baskı oluştu
Ve ishal gibi oldum.Acaba doğum yakınlaştımı?Yoksa herkesde mi böyle??
Doktor bebeyin artık doğum pozisyonunda olduğunu,başınln çanaga girdiyini ve artık tam olarak Yetişdiyini söyledi.Açılma da başlamış.Açılma yok ama baya yumşamış rahim.Ve 1 parmak oldu olacak dedi.Hafif bel,kasık agrısı,akıntıda artış,ishal,karnımda düştü baya.Sadece nişan ve su gelmedi.Ondan başka tüm belirtiler var.Ne yapayım bilemedim.Çok oldu kusura bakmayın🌹⚘