Minik_fasulyem35 Doktora gittim 9+4 haftalığız. Kan ve idrar alındı. Her şey normal sadece guatr biraz yüksek çıkmış dedi bir de idrarda az iltihap var. Hamilelikte guatr olan var mı 🙄
Ylz34 Minik_fasulyem35 Benimde sınırın az üstünde çıkmıştı hamilelikden dolayı çıkabiliyor dedi doktor her ay kontrol ediliyor şuan 32. Haftadayız normale döndü ama doktor tedbir amaçlı kontrole çagırıyor
pyymamm Minik_fasulyem35 guatr mı tiroitler mi tam bilmiyprm ama benim tsh yuksek cıkıyordu gerci bendende yuksek cıkanlar cok euthyrox kullanıyorum gebe kalmadan baslamıstık su an 38. Haftalardaym son zamanlarda daha da yukseldi gebelikten mi bilmiyorum iki hap içer olduk
Baharadakgul Minik_fasulyem35 bende guatr var canim. Ikinci hamileligim. Guatr cok ciddi bi konu. O yuzdrn her ay dahiliye takibini de yaptir. Yoksa Allah korusun bebisin engelli olabilir
Esmer000 Baharadakgul selam canlar men azeriyim tam anlamadim guatr ne amma mendede sorun var doktor dedi her ay muayne olunmali yoksa cocuk basacan olmaz engelide ola bilr😔
Baharadakgul Minik_fasulyem35 benimkide cok yuksek canim sikinti etme. 175 lik.ilac kullaniyorum en yuksegi. O yuzfen her gitt dahiliyeye bizey olmaz😊 bozma moralini benim ilk kizim saglikli cok şükür bu bebisimde de bi sikinti cikmadi çok şükür. Hemen gitt dahiliyeye
Baharadakgul Esmer000 aynen canim her ay kontrole gitmen lazim. Guatr troid hastaligidir. Ve mutlaka iyotlu tuz kullan canim😊
Ylz34 Minik_fasulyem35 Tabi bebege direk zarar verebilmiyormuş gelişimine zekasına o yüzden düşse bile doktorum takibi bırakmadı
Ylz34 Minik_fasulyem35 Hatta ben doktora dedim her ay kan vermek çok zor oluyor sürekli gelmek yapmasak yada 2 ayda bir yapılsa olmazmı dedim oda bebege direk zararı oluyor takibde olmanız daha faydalı dedi benim gittigim doktor çok ilgiliydi detaylıca anlatıyordu her doktor farklıdır
Esmer000 Baharadakgul bugun gittdim sorun yokmus cok sukur bi tane bakteriya cikdi onada ilac yazdi dedi normale donecek