Dün bankaya gittik kızlar ankarada hava çok güzel kızım 9 buçuk aylık bu arada happy Kids kısa süreli kapanmış. Bilgisi olan bana yardımcı olsun yediğini çıkarmaya başladı biraz fazla yese kusuyor uykudan uyanıyor ateşi yok ishal oldu öksürük flan Hiç bşy yok sonuçlarında beyaz kan değerleri yüksek çıkıyor ben akşam gidicem ilaç flan ne yazılır ne denilir bilmiyorum ama kendim NapAbilirim enfeksiyon dan dolayı olurmuş başına gelen bilgisi olan yazsın lütfen. Çok telaş içindeyim.