Kızlar merhaba 38+4 haftalık gebeyim
34 üncü haftadan beri bebek erken gelicek diye bekliyoruz nts de sancılarım çıkıyordu dr progestan hap verdi kullandım 36 haftamda hala sancı Çıkınca ne olur ne olmaz diye ciğer geliştirici iğne oldum ve bu zamana kadar geldim bu sabah hiç beklemediğim bi kasılmayla uyandım yataktan kalkarken yürürken çok kasılıyor ve bazende iğne batarmış gibi oluyor
karnım sertleşiyor ve adet ağrısı gibi oluyor bu doğum belirtisi midir ilk gebeliğim dr ye gitmelimiyim
nişan suyum vs gelmedi akıntım oluyor sadece