Merhaba kizlar ben 11 ci haftamdayim.Ama bu gune kadar 2-3 hafta once bir de bu hafta iliski yasadik.Amma cok cok ozur dilerim ustden yasadik.Kizlar var diye yalniz rahat soyluyorum.Tam iliski gibi degil yani.Anlata bildim her halde.sonuncuda kanama ve ya lekelenme olmadi.Sadece biraz halsizlestim.Bir zarari falan olur mu?