Ceylan12334556789 Sammer evet ben bu konuyu doktora sordum oda bana dedi ki karnından baktığımızda ne gibi zararları olur sa altta baktığımızda da aynısı olur dedi korkulacak bişey yok ikisi de aynı Yani 🙂
Sevdiss_17 Sasn evet kanamam yok ama sanki heran adt olucam gibi agrim var korkuyorum kimyasal gebelikmi diye dusunmeden edemiyorum ne zormus ya 3 ay bitsinde bi hayirlisiyla
Kdrmira Cansu1035 canim bazi doktorlar ilgilenmior bide bazen 7 haftadan once de gozukmeyebilir benimkide cok ufak zar zor gordu