Herkese merhaba :) biraz uzun bir yazı olacak şimdiden hakkınızı helal edin :)
Öncelikle hamile arkadaşlar doktor secimi o kadar önemli ki bunu sakın unutmayın. Doktorumdan Allah bin kere razi olsun.
Sorunlu bir hamilelik dönemi yaşadım oğlumun sürekli erken gelesi vardı. Oncesinde Çalışıyordum ve 4. Aydan itibaren sürekli rapor alarak istirahat etmem gerekti. Evden çok nadir çıktım,ev içerisinde çok az hareket ettim ve 5 ay boyunca kustum sadece vitamin desteklerim vardı ama oğlumun kilosu iyi gidiyordu. 29. Haftada doktorum artık çok ayakta kalmamam gerektiğini söyledi tamam dedim.31. Haftada otururken kramp girdi ve emeklemeye başladım 33. Haftada kontrolde bebeğin kanala girdiğini söyledi ve yatma devrim başladı hemde kasılma ilacım günde 3 e çıktı.37+5 te kontrole gittiğimde normal doğum istediğimi konustuk doktorum da aynı fikirdeydi ve artık yürüyüş yapabileceğimi kasılma ilacını da bırakmam gerektiğini söyledi. Akşam eve geldim ve şiddetli kasılmaların oldu dedim bu bebek 1 hafta durmaz bu gidişle:) gece bel ağrılarım arttı ve sabah saat 10:30 da şaka gibi bir şekilde suyum geldi..doktoru aradım yanına çağırdı hastaneye yatış yapıcaz deyince de ben duşumu aldım, cantalari aldim gittim. 1 cm acilmam vardı ve 0 sancı :( hastaneye yattım saat 4 bucuga kadar yine sanci yok..sonra hafif hafif başladı nst ye bağladılar.. ve bebegimin kalp atışları duzensizlesti..en ufak sancılarda bile çok büyük dalgalanmalar oldu o minik kalbinde ve ben saat 19 da hızlı bir şekilde sezeryana alındım..o icimden çıkana kadar o kadar dua ettim ki.. ve sonunda sağlıkla 11.03.2020 de 19:33 de dünyaya geldi..15 gün erken olarak ama zaten sonrasında doktorum ben onu bu kadar icerde tutmak icin ne kadar cebellestim deyince ve direk kucagima alinca dedim ki iyi ki size gelmişim. Doğum şekli hiç önemli değil önemli olan bebeğinizin sağlığı ve önemli olan kendinizi tamamen akışa,doktorunuza teslim edebilmeniz.. umarım hepiniz bebeklerinizi sağlıkla kucağınıza alırsınız..