Esr36
hayırlı olsun, gözünüz aydın öncelikle.. analı-babalı büyüsün yavrucak🍀😇🙏
Ben de isteğe bağlı sezaryen düşünüyorum, bir kaç sorum oalcak;
kaçıncı haftada alındı, bebeğiniz kaç kiloydu?
hangi il/hastanede oldu, memnun kaldınız mı?
kaç gün kaldınız hastanede? Sonradan bir komplikasyon oldu mu?
sonda takılması mecburi mi, pedle falan olmaz mı rica edince😬
ilk günler gerçekten çok mu zordu, 15 günün sonunda dikişleriniz ve hareketleriniz ne durumda?
gerçekten doğum sonrası, ilk beş on gün bile olsa gece gündüz yardımcı oalcak biri lazım mı, eşler yeter mi🙄