Tucengiz4480 Kızlar 32+0 olduk.. bir haftadır ne sağıma dönüp uyuyabiliyorum ne soluma.. yok gelmiyor uyku rahat edemiyorum.. saat 4 olmuş ayaktayım.. benim gibi olanlar var mı ?
Selimemelek Tucengiz4480 bende öyleyim 34+5 deyim saga dönüyorum sağ ayagım uyuşuyor sola döndüğümde aynı şekil uykuya dalamıyorum zaman geçmiyor sanki bian önce dogurmak istiyorum bildiğim duaları okuyorum evde Bi kaç kez tur atıyorum tekrar yataga yatıyorum yine aynı ama gündüz birşey yok uykuda gelmiyor
Esr36 Tucengiz4480 Ne olursa olsun tadını çıkarın yoksa doğumca hic rahat vermiyorlar 😂 Ama bi gülüşleri yeter❣
Gmzalp Tucengiz4480 ben😀 günlerimiz bile ayni benim uykum kaciyor ama her zaman degil arada mesela suan 2 saatir uyumaya calisiyorum
Tucengiz4480 kubra6495 ben de aynıyım ağlamamak için direniyorum resmen.. psikolojim bozuldu.. açıp keyifli videolar falan izliyorum kendime gelmek için
kubra6495 Tucengiz4480 yok bişey kendime getirmiyo beni gözlerim acıyo artık saat 6yı buluyo kesin hergün bi haftadır bunaldım sıkıldım ağrılara mı yanayım uykusuzluğa mı
kubra6495 Tucengiz4480 koltuğa uzanıyorum yorgunluk uykusuzluktan öle parça parça uyu uyan uyu uyan başım ağrı çıkıyo uykumuda alamıyorum yorgun doğurucam çocuğu zombi gibi geziyorum ortalıkta
Tucengiz4480 Selimemelek benİmde onca uykusuzluğa rağmen gündüz uykum gelmiyor cin gibi dolanıyorum.. ama gel gör ki gece ağrılarım oluyor ve gözlerim çok yanıyor artık ☹️
Tucengiz4480 kubra6495 inşallah bir an önce geçer de en azından doğuma güzel gideriz.. dinç gideriz.. duş edelim bol bol 🙏