Kızlar dün sabah 3-4 cm açılman var dedi doktorum ama nst de sancı ve kasılma var ben hiç hissetmiyorum Bugun yine gittim hersey aynı sizce bu açılmayla kac gune sancı gelir dogum yaparım fikirlerinizi belirtin lütfen 38 haftalıgım doktor bebegın baş aşagıda dogum pozisyonu almiş dedi ama sancın dogum için yeterli degıl suni sancı da vermem çunku daha vaktın var simdiden tskrler sizleri beklıyorum