32 günlük bebeğim var. Pramatüre dünyaya geldik.3 gündür gündüz de gece de uyumuyor.Nasıl dayanıyor uyumadan bilmiyorum ben de psikoloji sıfır durumda doktora gittik bugün bir sıkıntı yok dedi. Var mı böyle bir durum yaşayan sürekli ağlıyor bebeğim.Saat gece 3.34 şimdi uyudu nihayet ama ne kadar uyur bilinmez.