Mrb arkadaşlar..Bende 5+4 teyım..ama ben daha küçük olduğunu düşünüyorum..cuma gıttıgımde 4mm kese gorunmustu bugun 10mm dedı dr um..maşallah subhanallah..Tam gebelik testlerimin tamamını istedi bakalım persembe tekrar bakıcak..bır tanesi 15 gun sonra cıkıcak dedıler bu test nedir bilgisi olan var mı?