ilkbahar Elifadqb en güzel bebek maması bence yok✋ hepsi kötü katkı maddeli en iyisi evde yapılan püreler vermek😃
Okeskinol ilkbahar yaptığınız yorum ne kadar saçma farkında mısınız? Doğduğundan beri mama vermek zorundayım çünkü kanserden dolayı iki mememi de kaybettim. Yani anne sütüm yok katkı maddeli mama vermek zorundayım !! Yorum yaparken biraz düşünüp te yapın !!
NaimeYilmaz Elifadqb Hipp hazmı daha kolay oluyormuş. @ozgeya Doğumdan itibaren uzunca bir süre kullandı. İçeriğine daha hakimdir. Foruma giriş yapınca yazacaktır. 🙏
Minikkuzucuklarimm Okeskinol kuzum öncelikle rabbim sana şifa wersin inşallah böyle boş boş konuşanları hic takma bilmeden etmeden yargılarlar hep böyleleri. Wakitleri bol oldugu için saçma sapan şeyler yazarlar hic umursama. Ben aptamil kullandım çokta memnun kaldım maşallah kızım saglıklı ve cook akıllı bir cocuk tavsiye ederim aptamili.
guneyinannesii Okeskinol katılıyorum doğum yaptim sütüm gelmedi bu benim suçum mu oluyor şimdi, ne kadar saçma yorumlar yapılıyor
kubrauzn hipp en güzeli ama bebegimi kabız yaptı aptamil basladik oda kabz ve gaz yapti sma gecti doktorumz o iyi geldi kabzligina bebegi hangisi rahatlatiyosa onu bulursn ama hipple basla bence çünkü doktorumz hippe devam edebilsek keske dedi