Kızlar 29+4 olduk şükür üç haftadır bebişin hareketleri baya yogun dısardan bile belli olacak şekildeydi bugun hareketi hissediyorum ama böle önceden dısarı dogru hareket ederken sanki ters dönmüş içerde derinlerde hissediyorum acaba pozisyon mu değiştirdi karnımın oynadıgı belli oluyodu önceden şimdi sanki derinden idrar torbama dogru oldu zor hissediyorum bnm gibi olan var mı