Arkadaşlar iki hafta önce kahve lekelenmem olmuştu progestan kullandım doktor vermişti. lekelenmem bitti dün doktorum artık kullanma bebek gayet iyi kesenin etrafın da kan görünmüyor muhtemelen yerleşme lekesidir dedi bende dün gece progestan içmedim doktorum içme dediği için. Hamile oldum olalı da kabızlkk sorunum vardı dün gece karın agrısıyla uykudan uyandım tuvalete çıktım kendimi zorlamadım ama karın agrısıyla tuvaletimi yaptım (affedersiniz🙊) çok açık sarı gibi ama açık kahvemsi leke geldi tekrar bir sorun var mıdır doktoruma gideyim mi tekrar dün baktığında ultrason da bi sıkıntı yok gayet sağlıklı demişti. Bilemedim ne yapacağımı benim gibi olan var mı ? Doktoruma mesaj mı atsam ya da durumu anlatsam ?