Merhaba güzel anneler, gebelik şekeri belirtileri var mıdır? Var ise bunlar nelerdir? Ben 27. Haftamdayım ve 12 kilo falan aldım. Bazen ayaklarım altı yanıyor. Gebelik şekeri olanlar neye dikkat ettiniz, daha fazla kilo aldınız mı kilo alımı durdu mu?