Deletedmom337 Kizlar bi anda sol tarafima agri girdi kasigim karnim hafifliyor sonra acisi artıyor sonra gene hafifliyor 20+4 um hareketinide hissedemedim gibi korkuyorum yatiyorum ama soluma yatamadim sagima yattim hala ayni
Mkylz Deletedmom337 ya geçem bende de aynısı sağ karın boşluğumda oldu, sonra sağ kasıgıma kadar indi ağrı.. Yumurtalık büyümesi dedi.. Acillik olmuştum. Umarım aynı şey değildir. Sıcak su torbasıyla arada bir kompres yapın iyi geliyor agrıya 🙏
ftsblcn Deletedmom337 acile görünmenizde fayda var buraya yazıp yanlış yönlendirilebilirsiniz. Biraz daha bekleyin hissetmezseniz gidin derim. Yoksa sabahı zor edersnz.
Sermec Deletedmom337 canım senın endişelenmen için haftan daha cok küçük bebek hareketleri 25 e kadar düzensiz olur 1 gun olur 2 gun olmaz hareketler benım 22 haftada bıle 2 gun hiç hareket etmemişti cok normal ya ı kendını boşu boşuna strese sokma
Hahhsueoe Deletedmom337 canım bende 22 haftalıkken 2 gün hiç hissedemedim endişe ettim sonra portakal suyu ve çikolata yedim hemen belirti gösterdi ☺️ Korkma bişey yoktur oluyo arada öyle biz çok fazla endişeleniyoruz bazen herşeye 😇Rabbim sağ sağlim kucagımıza almayı nasip etsin🤲🏻