Kubra_biyce Kızlar merhaba 🖐🏻 15. Haftadayım henüz çatlak oluşumu yok ama çatlak kremi veya yağların kullanımı kaçıncı haftada başlamalı ve önereceğiniz ürün var mı?
AyaYlmazYldrm Kubra_biyce bnim ilk hamileligimde gram catlagin yoktu izi bile uoktu hamileyken bi dogurdum heryer catlak😪😪
Zehra34 Kubra_biyce 4. Ayda başladım ama açıkcası hergün sürmedim unuttuğum çok oldu hiç çatlağım yok daha 34. Haftadayım ırsi biraz çatlak konusu inşallah sizin de olmaz
Kubra_biyce M1044 teşekkür ederim canım 😘 ben de kan sulandırıcı iğne vuruyorum her gün göbeğim delik deşik oldu başlasam mı başlayayım mı diye diye 15 hafta oldu artık başlamalıyım sanırım
M1044 AyaYlmazYldrm o olabilir doğumdan sonra birden zayıflayınca ☺️ Ama olsun ya anayız biz ana bende çok takıyorum ama kendimi böyle teselli ediyorum
AyaYlmazYldrm M1044 ya ben bikini giyen biri deilim o yzuden pek takmiyorum esimde sorun etmiyo ikimizden bsska da kimse gormedigi icin😂 dedigin gibi anayiz biz kolay degil
Gamzegrgl Hindistan cevizi yağı kullanıyorum 6.haftadan bu yana hamilelik öncesi de kullandığım gibi, şimdi kantaron yağını da kullanıyorum gün içinde dönüşümlü olarak 🙃
Fasulyetanesi Sadece göbeğe kullanmayın kızlar basen, kalça, bel ve göğüse de kullanın. Ben basen bölgesine sürmeyi akıl edemedim sonradan sürmeye başladım bütün kiloyu da ordan aldığım için çok çatladı.
Kubra_biyce Fasulyetanesi evet ben de tüm saydığınız bölgeler için düşünüyorum ama krem mi yağ mı emin olamadım bazı yağların aşırı tüylenme yaptığını duymuştum😕
Momyy91 Ben tatlı badem yağı ve susam yağı karıştırıp göbeğime sürüyorum bol bol bazen sadece badem sürüyorum göbeğime vücuduma Hindistan cevizi yağı susam yağı sürüyorum bazen de katı kakao yağı 22 haftalığım
Momyy91 Yanlız badem yağı tüylenme yapıyor oyüzden onu sadece göbeğime sürüyorum kalçalarıma yanlarıma susam yağı her yerim tüylenmesin 🙂
Gamzegrgl Kubra_biyce Evet bütün vücuduma, hindistan cevizi yağını yüzüme ve saçıma da kullanıyorum hep🙂
Fasulyetanesi Kubra_biyce frei oil ve zeytinyağı yapmıyor bizzat denediğim için öneririm. Kantaron yağını da öneriyorlar ama denemedim.
Fasulyetanesi Demirhatice ben önce frei oil almıştım o bitince şişesine kendi doğal zeytinyağımızdan koydum o da bitmek üzere bende aşırı kıllanma falan yapmadı.