ktnzehra49 ben ilk hamileliğimde 35 haftalik felandim heralde,doktora sordum ne zaman doğururum diye. Doktor 30 martta günün bitiyor ama bu bebege bağlı demişti. Canı ne zaman isterse o zaman gelir demişti. 😂 ama oğlum tam da doktorun tahmin ettigi gibi 30 martta gece 01:10 da doğdu. Şuan 2.hamileliğim. Doktor yine 22 mayısta günün bitiyor dedi. Başka da birsey demedi. En son 29.haftada gittim doktora, başı yukaridaydi. Şuan 30 haftayim. Bakalim ne zaman dönecek