cnnezer Kızlar 37 haftalığız şuan dün suyumun geldiğini hissettim bugün doktora gittik azalma var biraz Pazartesi tekrar bakmak gerekir dedi ama Rahim yeterince incelmemiş eve gönderdiler 1 cm açıklık var sadece 1 cmden sonra nasıl ilerliyor var mı bilen
Eminapasali Benim 3 haftadir 1 cm açıklığım var neler neler yaptım fayda etmedi sana bebek yukarıda falan dedi mi
Eminapasali Bana da kanala girmiş dedi ama karnım inmemiş benimde bebek yukarıda o yüzden kendisi gelmezse sezeryan olacağım galiba