Sibelllllllllll Songül Yılmaz Kıyak'a gittim başta. ama hastanedeki ultrason cihazları miladtan önce gibi. ve dogumda eş vs alınmıyor. Gece sancınız tutarsa nöbetçi kim varsa doğuma o giriyor. Bu sebeplerden değiştirdim,yoksa Songül hanım cok tatlı cok iyiydi. Halkalı Meydanda Gürkan Ağralı'ya devam ettim hem cihazı efsane her muayenede detaylı ve renkli anlatıyor hem de cok güleryüzlü konuşkan bir doktor. Dogum için da 6 tane anlaşmaşı hastanesi var ben acıbadem atakentte dogum yaptım her bütçeye uygun hastanesi var. Muayenehanesinde ücret ise 120 TL