Kizlar 26+4haftalik hamileyim riskli gebelik yasiyorum 2 sene icinde ikinci cocugum diye iki gundur sık sık kasilmalarim oluyor ve assagida asiri baski hissediyorum kasilmalar 30 saniye kadar suruyodur belki ama baya ates bastiriyor vicuduma sizce acile gitmeli miyim gitmek istemiyorum heryer hastalikli diye ama bilemedim