EsmaSahin Dilanburak Nisan suyun gelipte evde 2 gün beklersen odahada sorun olur. Kuru kuru dogurttururlar karnına bastırarak akşama Şancı başlaması lâzim yada gece .sabahsi mutlaka doktora git.
Esr36 Dilanburak Canım bence gitme yani sancılarını evde cek ama cok şiddetlerimi git bi de suyun geldi mi yoksa hastane de insan mahvoluyo