zeyni96 kızlar 22 haftalığım doktorum kalbinde parlaklık var dedi korktum. Bu durumu yaşayan var mı ?
Mehtap_ zeyni96 var benim bebeğimdede vardı kalpte parlaklık 21.haftada söylemişti doktorum 30.haftada geçti stres yapma senin bebeğininkide geçecek Allahın izniyle🙏
halime21 zeyni96 kardeşimin bebeğinde de söylediler ve parlaklık büyük demişlerdi geçen hafta doğurdu çok şükür sağlıklı yani gebelikte olabiliyor korkma Allah’ın izniyle bişey olmaz geçiyor
Merv1908 zeyni96 hiç korkma canım benimde cinsiyetini öğrendiğim hafta vardı o kadar üzülmüştüm ki bir oğlum olacağına bile sevinemedim farklı bir doktora gittim o da parlaklık var ama tek başına şey ifade etmiyor dedi ve çok şükür geçti 👼🏻❤