Tuqceee33 Kızlar sabah test yaptım, adetime 6 gün var ama merak ettim🤭 Sanki hayalet bir çizgi var ama hakkımda hayırlısı olsun👍🏻 Rabbim isteyen herkese ve bana hayırlısıyla en kısa zaman sağlıklı evlatlar nasip etsin🙏🏻 https://imgyukle.com/i/Jo9eVY
Mkylz Tuqceee33 krşke bi de erken gebelik testi yapsanız, kesin çıkar varsa onda 😍 çok silik bi şekilde ben de gördüm ama bu testler pek güvenilir değil, erken gebelik testi hcg çok düşük olsa da yakalıyor 🙏
Dilara9 Canim Insallah gercekte görünüyordur ama resimde ben göremedim sanki 😔 Rabbim gönlüne göre verir Insalllah♥️
Hashasim2020 Ben çok silik gördüm sanırım hayırlısı olsun bekleyin adet günü tekrar yapar kan verirsiniz 😻
Gmz_53 Aynı durumu bende daha çok yeni yaşadım kesin hamilesindir kan tahlili yaptırmak çok daha mantıklı bende kanda takip ediyorum şuan ultrasonda gözükmedi hayırlısı olsun inş
Mekamu Burada çok net görmeden insanlara şimdiden hayırlı olsun diyerek iyi birşey yapmıyorsunuz bence.. Buradan görünmüyor, ama belki gerçekte görünen bir silik çizgi vardır, Allah gönlünüze göre versin.
Poyraz_basak Daha çok erken adet zamaninii bekle cnm umitlenme Allah'ım zamanını bilir ins gebesindir kucağına alırsın yavrunu güzel haberlerini alırız ins 1 hafta sonra 😄🙏🙏🙏
Tuqceee33 Mkylz canım test alırken sordum erken gebelik testi yokmuş, günüm geçmeden test yapmayacaktım daha fazla bekleyemedim şimdi internetten sipariş versem günüm gelir, kan veririm en garanti hayırlısı olsun🥰
Rozmari Tuqceee33 inş vardır hayırlısıyla bu ay çok gebelik haberi duyduk senden de duyarız inş adet günün ne zaman belirtin var mı
Tuqceee33 Ozlemzeynep çok aşırı silik, hayırlısı canım inşallah ya😍😍 Rabbim isteyen herkese sağlıklı hayırlı evlatlar nasip etsin❤️
Anne71 Tuqceee33 silik gibi Bir şey gözüküyor ama bir kaç gün sonra tekrarla testi inşallah vardır canım 🥰
annisadayi Tuqceee33 6 gün varken benimde gölge gibi çıkmıştı. Ertesi gün kan verdim 12ydi değerim. Doktor da şaşırdı bu değere nasıl testte çıktı diye. İnşallah vardır. Yarın bidaha yap sabah varsa zaten daha koyu olacak