Demirhatice Arkadaşlar merhaba 17 haftalık hamileyim ve bebeğimin beyninde 3 tane kist var dedi doktor bir profesöre yönlendirdi down sendromlu olma ihtimali var dedi profesör bunun gibi sorunları daha önce yaşayan var mi yardımcı olabilir misiniz? :(
Ilknur_degrrli1 Demirhatice canini hic sikma bizede 20 haftaliken su topluyor falan demisti 26 haftaliken gene baktilar gecmis sakin uzulme bebek anne karninda oldukcs gelişimi devam eder bunlar hep yanilma dogum anina kadar down sendromli dediler ikiz yegenlerime ama dogdular sapa saglam birde doktor okadar aldirmak icin zorluordu dusun
ECeren Demirhatice merhaba öncelikle ikinci hatta belki üçüncü görüşü almadan paniklemeyin derim neler okudum burda ne hikayeler dinledim sağdan soldan ilk iş iyi doktor (perinatolog detaylı ultrason uzmanı 20. Haftaya gelince bakılıyor genelde)bulmakta sağlıkla gelsın bebişiniz
Demirhatice Ilknur_degrrli1 çok teşekkür ederim inşallah Allah’ın izniyle sağlıkla sıhhatle gelsin bebeğim 🙏🏻 Çok sağolun birazda olsa içimi rahatlattınız.