30 haftalık ikizlerime hamileyim. 4 gündür özel bölgemde aşırı kaşıntı var. Böyle sarkmış gibi kenarındaki dokular şiş gibi ve yara gibi kabarcık şeyler var aşırı kaşıntı yapıyor. Nedeni nedir sizce yaşayan varmı? Doktora gideceğim tabiki 4 gün sonra randevum var. Ama neden olur sizce? Her gün iç çamaşırımı değiştirdiğim halde böyle birşey başıma geldi. Vajinanızda sarkma varmı merak ettim hamilelikten dolayı mı acaba ilk kez böyle birşey başıma geliyor?