Kuzumm devlet olarak sehır hastanesıne gttım gayet memnun kaldım doktrlarından. Onun dısında özel hastane olarak bilgi hastanesınde murat beye gdıyorım oda baya ılgılı. Dger ozel hastanelerde muayene ucretlerı cok uçuk 300 e de denk geldm 400e de bılgı hastanesınde 65 tl muayene ucretı alıyırlar. Ankarada oturuyorm ama esımın ıs durumundan dolayı ızmıre gt gel yapıyorm eger burda dogumum denk gelırse ankara sehır hastanesınde dogumu dusunuyorm