Bende aynı dertten muzdaribin diğer gebeliklerimde yaşamadığım şeyleri bunda yaşıyorum 8 haftadayım karnım şişti bebek sağ kasıkta yerleşmiş dedi doktorum bazen orda seyirme gibi tıpkı bebek hareketine benzeyen hareket oluyo ve en garibi şimdiden sütüm geldi hasi şişlik hareketler falan gaz diycemde bu süt nerden çıktı her gebelik bir olmuyo işte bu arada nerdeyse hiç mide bulantım olmadı hep iştahlıyım