PrensTaha Kızlar bir şey sormak istiyorum bebek hareket edince aşağı doğru bir açılma hissediyorum sanki bir şey akacak gibi hissediyorum normal mi sizce başına gelen var mı
Ozgee11 PrensTaha idrarınız mi geliyor acaba ? Mesane doluyor olabilir. Benim de çok hareket edince idrarim geliyor hemen. 23 haftaligim
hilal_yener PrensTaha normal kasıklarında hareket ediyor çünkü benimde öyle çişim var gibi oluyor oramda hissediyorum korkulcak birşey yok benim hareket ettiği zaman bazen akıntım bile geliyor yürürkende bazen işicek gibi oluyorum o kadar çok aşağı geliyor
PrensTaha hilal_yener çok sağ ol canım uzanıyordum sandım bir şey aktı gittim baktım bir şey yok sanki açılıyor gibi
PrensTaha Ozgee11 akıntı yok hiçbir şey yok ama sanki akıyor gibi hissediyorum aşağıya doğru açılıyor gibi anlatamıyorum da tuhaf yani
Eminapasali Selamlar akinti sulu olabilir bende öyle hissedip doktora gitmiştim su olsa belirgin şekilde gelir demişti
PrensTaha Eminapasali aleyküm selam yok canım akıntı yok aşağıya doğru tekme atınca bebek sanırım aşağıda baskı oluyor açılma gibi hissediyorum
Nurkeskinn Merhaba kızlar bende 12+6 dayım ama kasıklarımda ağrı sanki hafif baskılar hissediyorum biraz kabızlık sorunum oluyor birde yatarken sağa sola dönerken hissediyorum ağrıyı normal mi ilk gebeliğim hiç bi fikrim yok yardımcı olursanız çok sevinirim