Busraasafekinci Bugun dikkat ettim karnıma bakınca sağ taraf daha şişkin neden olabilir? Bebek o tarafa mı kaymış. Oluyor mu öyle bazen, normal mi bu durum?
dentem61 Busraasafekinci benim bebek de ordan hiç ayrılmıyor arada canı sıkılırsa işte yoksa hep sağ da 😂
SeydaPrc Busraasafekinci Bebeğin o tarafta toplanıyor. Biraz daha büyüyünce anlarsın kafasını hissedersin elleyince.
SeydaPrc Busraasafekinci Kişiden kişiye değişiyor bu bebeğin kilosu ile de alakala ben çıplak gözle 30. Hafta da başladım görmeye bebeğimin hareketlerini 😊