EsKaYa yaptir canım. Inan hiç bişey yok aksine yaptirmadigin zaman ileride bebeği etkiler bunu düşünerek. Ben sali günü yaptırdım. 75 gr glikoz içmeme rağmen sekerim çok düşük geldi. Doktor da dedi iyi ki yaptırdın diye. Aç kalmama hastaligim varmış yani ben hiç hissetmiyordum acikinca hani tansiyon fln da düşmüyordu belirtisiz yani bu sekilde öğrenmiş oldum.