Ladyssss Kızlar iyi akşamlar hiçbir problemimiz yok ama 2 senedir bebeğimiz olmuyor. Ters rahimliler ilişkiden sonra yüz üstü yatsın deniliyor bunu da denedim ama gelen giden yok 🤷🏻♀️ Yumurtlama günüme yakınım önerileriniz neler??
Gunes_ Ladyssss kafaya takmayacaksin kesinlikle bebek olsun diye dusunmeyeceksin rahat olacaksin kural bu kesinlikle
Masal10 Ladyssss prolaktin değerin normal ise yumurtlama testi ve böğürtlen kökü içmeni tavsiye ederim..
Asel21 Bus_ak18 tce sürekli ilişkiye girilmez iyi değil erkekte sperm azlığı olur her gün ilişkiye girildiğinde 3 günde 1 girilmesi gerekir. Bna da doktorum demişti.
Masalsi Ladyssss cnm bizimde sorunumuz yoktu bir sürü tedavi denedik olmadi 9.senede clife yi kullandım 3 ay 3.ayın sonunda hamile kaldim çok şükür Rabbime sende bi bak istersen
Ladyssss Masalsi sürekli bir şey deniyorum zaten ya bu ay inofolic kullanmaya başladım korkuyorum da bunları kullanmaya ama seninkine de bir bakayım canım🙏🏼
Msltms Masalsi canım bende clife kullandım bende PKO var adet düzensizliği olarak ama adet göremedim hamile de değilim doktora gittim yumurtalıklarının içi yumurta dolu dedi duphaston diye ilaç verdi onu kullanıyorum kasıklarım da çok fena ağrıyo sence adet olunca tekrar başlayayım mı macuna
Masalsi Ladyssss Instegramdan bakabilirsin ben aşılama yaptirdim 2 defa tutmadı, artik tüp bebek dediler yaptırmadım bekledim bu macun cikti önüme Rabbim nasip ettiyse vesile kılınıyor biseyler en kısa zamanda isteyen herkese nasip olsun ins
DefneninLiya Ladyssss canım ben de senin gibiyim doktorum inofolic verdi bana da 2 ay kullandım ama bana faydası olmadı inşallah sana olur. Kullanıp hamile kalanı da duydum
Cerenn06 Ladyssss Normal süreç 1 sene ama hiç bir problem yoksa 2 sene çok değil mi kafaya mı fazla takıyorsunuz acaba rahat olmayı gün aşırı ilişkiyi deneyin her gün olması sperm kalitesini etkiliyor . İncir kürünü deneyebilirsiniz yumurta Çatlatma özelliği var
Ladyssss Cerenn06 canım vallahi saldığım artık çocuk istemiyorum olursa olur dediğim de oldu ama doktorlarda sebebi bilinmiyor diyor 🤷🏻♀️
dentem61 Ladyssss ısırgan otunu kullandım enfeksiyon için o sırada da hamile kaldım onunla alakası var mı bilmiyorum ama kuzenim öyle hamile kaldığını söylemişti
dentem61 Ladyssss ısırgan otunu taze topluyorsun kaynatıyorsun sonra kovaya döküyorsun eteklik giyip üstüne oturacaksın ( suyun inine değil ) dayanabildiği kadar buharına sonra da o sıcaklıkla eşinle ilişkiye giriyorsun sakin kafa rahat düşünme Rabbim zamanı gelince verir benim de hiç bir problem yok demesine rağmen uzun süre olmamıştı