merhaba kızlar ben 25 haftalık gebeyim ve gebelik şekerim var birde 19 haftamda suyumdan sızıntı şeklinde geldi yatış verildi bursa jimer hastanesi fatma nuray sözeri altıner hanım efendide doğum yapanınız varmı varsa memnun muydu birde hastanedeki doğum fiyatları ve neleri karşıladığı hakkında bilgisi olan varmı birde benim gibi sıkıntısı olanlara ne tedavi uyguladı doktoru şimdiden tşkler fikirleriniz benim için çok önemli