Beyzaercan Kızlar cildim çok lekeli ve sivilceli ayrıca gözeneklerimde çok belli sinoz leke kremi kullanıp memnun kalan varmı ,?
Ask_H Beyzaercan ben maskesini kullandım canım leke kremi bilemdim zararı olur die kullanmadım maskeyide sivilceden dolayı kullandım çok da sık kullanmaya çekindim öyle arada uyguladım bayağı azaldı ve geçti... Artık doğumdan sonra bakarım bir çaresine bu seferde emzirmeden dolayı herşeyi kullanamıyrz bakalım kismet artık
Ozge_g Uzun süre kullanınca cildi çok güzel yapıyor. Yeni en azından ben çok memnun kalmıştım.3 ay fln kullandım ama, fiyatı pahalı kendi küçük olduğu için istikrarlı şekilde alamadım. 💁🏻♀️
Ozge_g Kil maskeside çok güzel, kremi düzenli almasamda onu kullanıyorum. Cildi çok güzel temizliyor. Tabi düzenli kullanım şart böyle şeylerde
Neshuldem Ben almıştım ama çok uzun zaman oldu. Uygulanmıştım iyiydş. Ven sinozun güneş kremini kullanıyorum. Küçük ama etkili çok memnunum. 😀
NihalBurak Şu fenomenlerin önerdiği hiç bişeyi almayın lütfen biyolog leke kremini aldım o kadar övdüler övdüler yüzümün her yerinde sivilce çıktı 1 hafta kullandım sadece öylece duruyor kenarda hiç birisi güvenilir değil onların
Greyy90 Beyzaercan ben memnun kalmadım maalesef kuzenin de çok güzel etki yapmıştı botox etkisi gözle görülüyordu o yüzden almıştım ama alerji gbi minik minik sivilceler çıkmıştı (cildim çok hassas)
Sedacnykn Günaydın kızlar ben hiç memnun kalmadım hatta hiçbir fark göremedim biyilog kullanmıştım bi ara o biraz iyi geldi ton falan açtı