Zynbgvn bian bu yazıyı benmi yazdım die düşündüm inan. 7 haftada griple başlayan bunaltılarım meğer gebeliktenmiş. Kusmadan geberirken açlıktan ağlıyodm. İlk zaman eşim falan inanmadı pek ama sonra baktı iş ciddi 8. Hafta doktora gittiğimde ilaç yazdırdım burdaki arkadasların tavsiyesi üzerine ve iyikide almışım. Yemin ederim 1 haftada kusmamın haddi hesabı yoktu. Kaynanam alt katımda olmasına rağmen canın ne istyosa yaparım demesine rağmen bi gün elinde yemekle gelmedi. Ağlaya ağlaya yemeğimi kendim yaptım yedim kustum. En son aradım bn yemeğe sendeym ölüyorm açlıktan dedim. Oraya inince hiç kusmadgm için hâlâ kimse inanmıyodu. Ama eşim görüyodu o işe gitmeden 4 5 kez çıkarıyodm. Kendi annemlere gittim 3 4 gün kaldım ve Allah razı olsun yerimden kaldırmadı hergün yemek yaptı ben yedim çok şüküt ilaç sayesinde de atlattım. Şuan nerde mide bulantım var diyene o kadar üzülüyorum ki. Acın acımdır 😭