Sevilen çok geçmiş olsun ama üzüntü stres yapıp bebeğini daha çok strese sokma. Ezbere konuşanları değil de doktorunu dinle lütfen. Eğer içine sinmiyorsa başka bir doktorun da görüşünü al çünkü bazen makina ölçümleri farklı çıkabiliyor. Bebeğin 3-4 hafta geri kalmış bu önemli bir konu riske atılacak ve ay yok ben aldırmam bebeğimi denilecek saçma inatlaşmalar yapılacak bir durum değil. Bebeğin 36 hafta olmuş nerdeyse o yüzden canını sıkma. Anne karnı bir bebek için en güzel yer ama artık bebeğin orada gelişemiyorsa doğması en doğrusu demişti bana doktorum. Bunun gibi ince bir kararı da en doğru şekilde doktorun verecektir. İnşallah sağlıkla kucağına alırsın. Her gün bebeğinin hareketlerini takip et, iyi beslen, umutlu ol, dua et.. Senin ve bebeğin için en hayırlısı olsun🙂