Kızlar bugün arkadaşım sinir krizi geçirdi kendine bir şey yapacak diye peşine koştum hastaneye götürdük bana bir ağrı girdi sancı falan çıkmadı nst 112 falan gördüm ama sonra düzeldi 10 20 ye imdi ama hala ağrım var belim ağrıyor bebeğimde hareketlerinde bir problem yok ama kendimi iyi hissetmiyorum