Kızlar ilk kan tahlili beta hcg geçen Salı ayın 20sinde verdim 7 çıkmıştı
22 sinde (perşembe) tekrar verdim 37 çıktı
Tekrar bugün verdim yani 9 gün sonra oluyo 3770 çıktı, böyle artış olması fazla değil mi acaba merak ediyorum yardımcı olur mısınız normal mi bu.