Merhaba, 21+2 haftalık hamileyim dörtlü tarama testinde doktor bebegimin böbreğinin birinde bir genişlik olduğunu ve down sendromlu olabileceğini söyledi normalde 2 nin üstünde olunca risk oluşturuyormuş bizimki 2,5-2,8 yurt dışında yapılan bir test varmış 2.500₺-3.000₺ ye yapılan NIPT testi %99 sonuç veriyormuş bu konu hakkında bilgisi olan var mı sizce yaptırmalı mıyım bu testi?